Poszerzenie stopki bocznej Suzuki DL800DE
Poszerzenie stopki bocznej do motocykla Suzuki DL 800 DE V-Strom Dlaczego warto wybrać nasz produkt? Wszystkie elementy wykonane ze stali nierdzewnej. Wysoka precyzja wykonania oraz materiał...
W dniach 20-28.02.2025 w naszej firmie będzie miała miejsce przerwa zimowa. Zamówienia złożone w tym terminie będą realizowane od 03.03.2025. Przepraszamy za niedogodności. On 20-28.02.2025 our company will have a winter break. The order placed within this period will be processed on 03.03.2025. Sorry for the inconvenience. |
Nowe produkty
Poszerzenie stopki bocznej do motocykla Suzuki DL 800 DE V-Strom Dlaczego warto wybrać nasz produkt? Wszystkie elementy wykonane ze stali nierdzewnej. Wysoka precyzja wykonania oraz materiał...
Regulowany wspornik szyby przeznaczony do motocykla DL800 / DL800DE Dzięki regulatorowi możesz zasłonić się przed wiatrem podczas jazdy na autostradzie albo poprawić wentylację w czasie spokojnej...
Poszerzenie stopki bocznej do motocykli Honda NC750 (roczniki od 2021) i VFR1200X Crosstourer. Dlaczego warto wybrać nasz produkt? Poszerzenie pasuje do wszystkich roczników i wersji motocykla....
Kości zawieszenia powodujące obniżenie wysokości o pożądaną wartość w zależności od wybranego modelu (patrz poniższą tabelę) w nasepujących motocyklach: Yamaha MT-125 2020-2024 YZF-R125 2019-2024...
Najczęściej Kupowane
Poszerzenie stopki bocznej do motocykla Yamaha TDM 900. Dlaczego warto wybrać nasz produkt? Poszerzenie pasuje do wszystkich roczników i wersji motocykla. Wszystkie elementy wykonane są ze stali...
Poszerzenie stopki bocznej do motocykli: Honda XL600V Transalp Honda XL650V Transalp Honda XL700V Transalp Honda XRV750 RD07 Africa Twin Honda CB500X Honda NX650 Dominator Honda SLR Dlaczego warto...
Kości zawieszenia powodujące zmianę wysokości motocykli Suzuki DL 650, DL 1000 (I - generacja), Kawasaki KLV 1000 o pożądaną wartość w zależności od wybranego modelu (patrz poniższą tabelę). Kości...
Kości zawieszenia powodujące zmianę wysokości motocykla Honda NC 700 / 750 o pożądaną wartość w zależności od wybranego modelu. Kości obniżające są dłuższe niż oryginalne. Powodują podniesienie...
Wysłany dnia: Feb 15, 2025
Kategorie: Technika
Najczęściej stosowany system zawieszenia przedniego w motocyklach. Składa się z dwóch teleskopowych lag wypełnionych olejem i sprężynami. Dzieli się na:
Stosowane w klasycznych i customowych motocyklach. Zamiast teleskopów wykorzystuje system wahaczy i sprężyn, zapewniając unikalny wygląd i specyficzną charakterystykę pracy.
Popularne w motocyklach z wózkiem bocznym. Charakteryzuje się większą stabilnością, ale jest rzadziej stosowane we współczesnych jednośladach.
Nowoczesna konstrukcja stosowana m.in. w motocyklach BMW. Zamiast teleskopów wykorzystuje trójkątny układ dźwigni i amortyzatora, poprawiając stabilność i komfort jazdy.
Tylne zawieszenie motocykla ma kluczowe znaczenie dla trakcji i komfortu jazdy. Najczęściej spotykane rozwiązania to:
Kości zawieszenia (ang. lowering links) to elementy układu tylnego zawieszenia, które umożliwiają regulację wysokości motocykla. Są to metalowe dźwignie łączące wahacz z ramą motocykla i amortyzatorem. Wymiana kości zawieszenia pozwala na:
Wybór odpowiedniego zawieszenia ma ogromny wpływ na prowadzenie motocykla. Od klasycznych teleskopów, przez nowoczesne zawieszenia Hossack, aż po monoshocki – każdy system ma swoje zalety i zastosowania. Warto również pamiętać o kościach zawieszenia, które pozwalają na modyfikację geometrii motocykla i dostosowanie go do potrzeb użytkownika. Jeśli planujesz tuning zawieszenia, zwróć uwagę na jakość komponentów i ich wpływ na prowadzenie maszyny.
Chcesz dowiedzieć się więcej o częściach zawieszenia i ich modyfikacjach? Sprawdź naszą ofertę na Advalp.pl!
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuj Więcej informacji Odrzuć