Najczęściej Zadawane Pytania
Czy wysyłacie za pobraniem?
Tak, jednak jedynie na terenie Polski. Należy pamiętać, nie każda oferowana przez nas forma wysyłki daje taką możliwość. Przykładem może być wysyłka małych produktów Listem Poleconym realizowanym przez Pocztę Polską - Poczta nie oferuje opcji pobrania przy doręczeniu w przypadku Listu Poleconego. Możesz jednak zapłacić przy odbiorze np. przesyłki kurierskiej lub paczkomatowej.
Czy muszę się zarejestrować, aby dokonywać zakupów w Waszym sklepie internetowym?
Nie musisz się rejestrować. Zamówienie możesz złożyć jako tzw. Gość, co oznacza, że podajesz nam tylko dane do wysyłki. Musisz mieć jednak świadomość, że nie masz wtedy dostępu do historii swoich zamówień, a przy kolejnych zakupach konieczne będzie ponowne podawanie swoich danych.
Czy można u Was składać zamówienie telefoniczne?
Oczywiście! Zamówienie można złożyć nie tylko poprzez sklep internetowy, ale również poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy. Nie masz wtedy możliwości opłacenia zamówienia szybkim przelewem internetowym, jak również nie masz dostępu do historii swoich zamówień. Jeśli jednak Tobie to nie przeszkadza, to nam tym bardziej! :-)
Czy wysyłacie za granicę?
Tak, wysyłamy. Możemy wysłać do Ciebie przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DHL, DPD lub FedEx.
Czy mogę wycofać lub zmienić złożone zamówienie?
Tak, do momentu wysyłki możesz bez problemu anulować zamówienie, dodać lub usunąć jakiś produkt. Jeśli jednak przesyłka została już wysłana, to nie wszystko stracone. Skontaktuj się z nami i na pewno coś wspólnie wymyślimy. :-)
Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT na osobę fizyczną lub firmę, której dane zostały nam dostarczone w czasie składania zamówienia. Jeśli jesteś firmą prowadzącą działalność w innym kraju Unii Europejskiej, po podaniu swojego numeru VAT-UE możemy wystawić Ci fakturę ze stawką VAT 0% w ramach Wewnątrzwspólnotowego Nabycia / Dostawy Towarów.
Gdzie mogę sprawdzić koszty przesyłki?
Koszty przesyłki pojawiają się w podsumowaniu zamówienia po wybraniu przez Ciebie adresu dostawy. Na koszt przesyłki wpływ mają takie parametry jak gabaryty i masa zamówionych produktów (inny koszt wysyłki dla koperty bąbelkowej o masie 0,5kg, a inny dla dużego kartonu o masie 5kg) oraz lokalizacja do jakiej przesyłka ma zostać wysłana (inny koszt wysyłki wewnątrz Polski, inny do Czech inny do Australii). Z tego też powodu niestety nie jesteśmy w stanie przygotować zwięzłego zestawienia kosztów wysyłki.
Nie znalazłem na Waszej stronie poszerzenia stopki / kości zawieszenia do mojego motocykla. Czy będziecie w stanie coś dobrać?
Jeśli nie ma jakiegoś produktu w naszym sklepie internetowym to znaczy, że nie mamy go w naszej ofercie. Nie przejmuj się jednak tym i skontaktuj się z nami! Ciągle poszerzamy nasz asortyment, zatem z przyjemnością stworzymy dla Ciebie dedykowane poszerzenie stopki bocznej czy kości zawieszenia.
Zamówiłem kości obniżające o 4 cm, a dostałem kości trochę dłuższe. Dlaczego?
Jeśli potrzebujesz kości obniżające otrzymasz ode mnie kości dłuższe niż oryginalne. Analogicznie jeśli potrzebujesz kości podwyższające otrzymasz ode mnie kości krótsze niż oryginalne. Skąd taka zależność? W skrócie: bo tak zbudowane jest zawieszenie w Twoim motocyklu. Jeśli interesują Cię szczegóły zapraszam do zapoznania się z moim artykułem, w którym opisuję z czego wynika taka zależność.