Kości zawieszenia Honda VFR800X Crossrunner 15+ -...
Kości obniżające zawieszenie o 3 cm do motocykla Honda VFR800X Crossrunner (15- ) Masz wrażenie, że Twój motocykl jest za wysoki? Turystyki często mają dość wysokie zawieszenie, co nie zawsze...
Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym wzrostem. Nasze kości obniżające zawieszenie to idealne rozwiązanie dla motocyklistów, którzy chcą poprawić komfort jazdy i stabilność na postoju.
Oferujemy dwa warianty obniżenia:
Obniżenie uzyskiwane jest dzięki zastosowaniu dłuższych niż seryjne kości zawieszenia, co powoduje podniesienie wahacza i obniżenie tylnej części motocykla.
Uwaga: Nie pasują do wersji ZE (z elektronicznie sterowanym zawieszeniem)
Dostosuj motocykl do siebie i zyskaj pewność w każdej sytuacji!
✔️ Polski producent ✔️ Dwa warianty obniżenia ✔️ Precyzyjne wykonanie ✔️ Szybka wysyłka z Advalp
Opis
Specyficzne kody
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Kości obniżające zawieszenie o 3 cm do motocykla Honda VFR800X Crossrunner (15- ) Masz wrażenie, że Twój motocykl jest za wysoki? Turystyki często mają dość wysokie zawieszenie, co nie zawsze...
Kości obniżające zawieszenie do motocykli Kawasaki ZX-6R (07-12) / ZX-10R (07-12) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze...
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Suzuki GSX-S 750 (roczniki od 2017 do 2023) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku ścigaczy, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze...
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Honda NC 700 / 750 Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym wzrostem....
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Suzuki SV650 pierwszej generacji (roczniki 1999-2002) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie...
Kości obniżające zawieszenie do motocykli Yamaha MT-125 (14-2019) / YZF-R125 (13-18) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze...
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Suzuki DL 650 / DL 1000 (I gen.) / Kawasaki KLV 1000 Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie...
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Honda XL1000 Varadero Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym...
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Yamaha Ténéré 700 Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym wzrostem....
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Kawasaki Z750 03-06 Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym wzrostem....
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Aprilia ETV1000 Caponord Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym...
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Suzuki GSF 1200 Bandit (96-06) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z...
Kości obniżające zawieszenie do motocykli Yamaha WR125R (09 do 17) / WR125RX (09 do 17) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze...
Kości obniżające zawieszenie do motocykli Suzuki SFV650 oraz SV650 trzeciej generacji (roczniki od 2017) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne...
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Suzuki SV650 drugiej generacji (roczniki 2003-2008) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie...
Kości obniżające zawieszenie do motocykli Kawasaki KX65 / Suzuki RM65 Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym...