Kości zawieszenia Triumph Tiger 800
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Triumph Tiger 800 Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym wzrostem....
Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym wzrostem. Nasze kości obniżające zawieszenie to idealne rozwiązanie dla motocyklistów, którzy chcą poprawić komfort jazdy i stabilność na postoju.
Oferujemy dwa warianty obniżenia:
Obniżenie uzyskiwane jest dzięki zastosowaniu dłuższych niż seryjne kości zawieszenia, co powoduje podniesienie wahacza i obniżenie tylnej części motocykla.
Uwaga: Nie pasują do wersji ZE (z elektronicznie sterowanym zawieszeniem)
Dostosuj motocykl do siebie i zyskaj pewność w każdej sytuacji!
✔️ Polski producent ✔️ Dwa warianty obniżenia ✔️ Precyzyjne wykonanie ✔️ Szybka wysyłka z Advalp
Opis
Specyficzne kody
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Triumph Tiger 800 Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym wzrostem....
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Yamaha YZF 600 Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym wzrostem....
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Yamaha XT1200ZE Super Ténéré Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym...
Kości obniżające zawieszenie do motocykli Honda CB500X (13-18) / CB500F (13-18) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra...
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Kawasaki ZX10R (08-10) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym...
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Suzuki GSR 600 (06-11) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym...
Kości obniżające zawieszenie do motocykli Yamaha WR125R (09 do 17) / WR125RX (09 do 17) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze...
Kości obniżające zawieszenie do motocykli Kawasaki ZX-6R (07-12) / ZX-10R (07-12) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze...
Kości obniżające zawieszenie do motocykli Yamaha MT-125 (20-24) / YZF-R125 (19-24) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze...
Kości obniżające zawieszenie do motocykli Honda CB500X (od 19) / CB500F (od 19) / CBR500 (19-21) / CB750 Hornet (od 23) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie...
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Kawasaki Ninja 300 (12-17) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym...
Kości obniżające zawieszenie o 3 cm do motocykli BMW K1200 / K1300 R S GT Masz wrażenie, że Twój motocykl jest za wysoki? Turystyki często mają dość wysokie zawieszenie, co nie zawsze idzie w parze...
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Honda XL1000 Varadero Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym...
Kości obniżające zawieszenie o 3 cm do motocykla Kawasaki Versys 1000 (19- ) Masz wrażenie, że Twój motocykl jest za wysoki? Turystyki często mają dość wysokie zawieszenie, co nie zawsze idzie w...
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Suzuki GSX-S 750 (roczniki od 2017 do 2023) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku ścigaczy, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze...
Kości obniżające zawieszenie do motocykla Yamaha FJR1300 (06-22) Motocykl za wysoki? Zdarza się – szczególnie w przypadku turystyków, gdzie fabryczne zawieszenie nie zawsze współgra z każdym...