Zadaj pytanie

FAQ od Realizacja zamówień

Czy wysyłacie za pobraniem?

Tak, jednak jedynie na terenie Polski. Należy pamiętać, nie każda oferowana przez nas forma wysyłki daje taką możliwość. Przykładem może być wysyłka małych produktów Listem Poleconym realizowanym przez Pocztę Polską - Poczta nie oferuje opcji pobrania przy doręczeniu w przypadku Listu Poleconego. Możesz jednak zapłacić przy odbiorze np. przesyłki kurierskiej lub paczkomatowej.

 Lubię to Ładuję... 0 people like this.

Ocena na podstawie 0 głosów:

star_border
star_border
star_border
star_border
star_border

Czy muszę się zarejestrować, aby dokonywać zakupów w Waszym sklepie internetowym?

Nie musisz się rejestrować. Zamówienie możesz złożyć jako tzw. Gość, co oznacza, że podajesz nam tylko dane do wysyłki. Musisz mieć jednak świadomość, że nie masz wtedy dostępu do historii swoich zamówień, a przy kolejnych zakupach konieczne będzie ponowne podawanie swoich danych.

 Lubię to Ładuję... 0 people like this.

Ocena na podstawie 1 głosów:

star
star
star
star
star

Czy można u Was składać zamówienie telefoniczne?

Oczywiście! Zamówienie można złożyć nie tylko poprzez sklep internetowy, ale również poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy. Nie masz wtedy możliwości opłacenia zamówienia szybkim przelewem internetowym, jak również nie masz dostępu do historii swoich zamówień. Jeśli jednak Tobie to nie przeszkadza, to nam tym bardziej! :-)

 Lubię to Ładuję... 0 people like this.

Ocena na podstawie 0 głosów:

star_border
star_border
star_border
star_border
star_border

Czy wysyłacie za granicę?

Tak, wysyłamy. Możemy wysłać do Ciebie przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DHL, DPD lub FedEx.

 Lubię to Ładuję... 0 people like this.

Ocena na podstawie 1 głosów:

star
star
star
star
star

Czy mogę wycofać lub zmienić złożone zamówienie?

Tak, do momentu wysyłki możesz bez problemu anulować zamówienie, dodać lub usunąć jakiś produkt. Jeśli jednak przesyłka została już wysłana, to nie wszystko stracone. Skontaktuj się z nami i na pewno coś wspólnie wymyślimy. :-)

 Lubię to Ładuję... 0 people like this.

Ocena na podstawie 0 głosów:

star_border
star_border
star_border
star_border
star_border

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT na osobę fizyczną lub firmę, której dane zostały nam dostarczone w czasie składania zamówienia. Jeśli jesteś firmą prowadzącą działalność w innym kraju Unii Europejskiej, po podaniu swojego numeru VAT-UE możemy wystawić Ci fakturę ze stawką VAT 0% w ramach Wewnątrzwspólnotowego Nabycia / Dostawy Towarów.

 Lubię to Ładuję... 0 people like this.

Ocena na podstawie 0 głosów:

star_border
star_border
star_border
star_border
star_border

Gdzie mogę sprawdzić koszty przesyłki?

Koszty przesyłki pojawiają się w podsumowaniu zamówienia po wybraniu przez Ciebie adresu dostawy. Na koszt przesyłki wpływ mają takie parametry jak gabaryty i masa zamówionych produktów (inny koszt wysyłki dla koperty bąbelkowej o masie 0,5kg, a inny dla dużego kartonu o masie 5kg) oraz lokalizacja do jakiej przesyłka ma zostać wysłana (inny koszt wysyłki wewnątrz Polski, inny do Czech inny do Australii). Z tego też powodu niestety nie jesteśmy w stanie przygotować zwięzłego zestawienia kosztów wysyłki.

 Lubię to Ładuję... 0 people like this.

Ocena na podstawie 0 głosów:

star_border
star_border
star_border
star_border
star_border

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć