Poszerzenie stopki bocznej Yamaha TDM 900
Poszerzenie stopki bocznej do motocykla Yamaha TDM 900. Dlaczego warto wybrać nasz produkt? Poszerzenie pasuje do wszystkich roczników i wersji motocykla. Wszystkie elementy wykonane są ze stali...
Najczęściej Kupowane
Poszerzenie stopki bocznej do motocykla Yamaha TDM 900. Dlaczego warto wybrać nasz produkt? Poszerzenie pasuje do wszystkich roczników i wersji motocykla. Wszystkie elementy wykonane są ze stali...
Poszerzenie stopki bocznej do motocykli: Honda XL600V Transalp Honda XL650V Transalp Honda XL700V Transalp Honda XRV750 RD07 Africa Twin Honda CB500X Honda NX650 Dominator Honda SLR Dlaczego warto...
Kości zawieszenia powodujące zmianę wysokości motocykli Suzuki DL 650, DL 1000 (I - generacja), Kawasaki KLV 1000 o pożądaną wartość w zależności od wybranego modelu (patrz poniższą tabelę). Kości...
Regulowany wspornik szyby Aprilia ETV 1000 Caponord (roczniki 2001-2003, przedliftowe) Dzięki regulatorowi możesz zasłonić się przed wiatrem podczas jazdy na autostradzie albo poprawić wentylację w...
Pogoda za oknem przestała rozpieszczać. Po upalnym lecie i zadziwiająco długiej i ciepłej jesieni nadszedł czas by pomyśleć o jakimś zimowym gniazdku dla naszego motocykla.
Gdy już odstawimy naszą maszynę na zimowanie, warto pomyśleć o tym, by pierwsza wiosenna przejażdżka nie zakończyła się rozczarowaniem i szybkim obdzwanianiem sklepów z akumulatorami.
Akumulator ma tą cechę, że z czasem następuje jego stopniowe samoczynne rozładowanie. W czasie sezony zjawisko to jest pomijalne ze względu na dwa fakty. Po pierwsze gdy odpalamy motocykl akumulator jest ładowany przez alternator. Po drugie dodatnie temperatury obniżają prędkość samoczynnego rozładowania akumulatora. W porze zimowej obie te zbawienne dla naszej baterii sytuacje przestają mieć miejsce. Motocykl stoi w garażu kilka miesięcy, często w garażu nieogrzewanym gdzie temperatura może spadać poniżej zera. Jeśli zimujemy motocykl w garażu ogrzewanym sytuacja jest nieco lepsza, ale i wtedy warto nie pozostawiać akumulatora bez opieki.
Dobrym pomysłem jest podłączanie akumulatora raz na kilka tygodni do prostownika. Musimy jednak mieć na uwadze, by prostownik ten mógł ładować akumulatory motocyklowe, a dokładnie powinien móc ładować małym prądem. Ładowanie akumulatora prądem zbyt dużym może doprowadzić to jego trwałego uszkodzenia.
Dziś możemy zaopatrzyć się w automatyczną, mikroprocesorową ładowarkę akumulatorową już za 80-150zł. Ładowarka taka w przypadku ładowania akumulatora motocyklowego nie musi mieć dużej mocy, zatem jej cena nie będzie jakaś wygórowana. Często w tego typu urządzeniach mamy do dyspozycji oprócz trybu ładowania akumulatora motocyklowego i samochodowego również tryb zimowy. W trybie tym ładowarka naładuje akumulator po czym przejdzie w stan konserwacji akumulatora. Dzięki temu możemy np. zabrać akumulator do domu (temperatura tzw. pokojowa na pewno będzie lepsza dla baterii niż okolice 0 stopni w garażu), podłączyć go do ładowarki i zapomnieć o jego istnieniu aż do wiosny - ładowarka będzie będzie dbała o to by naszemu akumulatorowi przez całą zimę było miło i wygodnie :)
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuj Więcej informacji Odrzuć